środa, 15 października 2014

ANKIETA! W związku z nowym blogiem...

Nowy blog, jest już stworzony (link wstawię w odpowiednim czasie). Nie będę go na razie prowadziła, ponieważ będę sobie odpoczywać i w między czasie dopracowywać szczegóły nowej opowieści. Może napiszę sobie prolog i parę rozdziałów, a kiedy stwierdzę, że jestem gotowa, to ruszymy z kampanią wyborczą i pierwszym rozdziałem :)
Na tą chwilę musicie mi powiedzieć, który szablon wam bardziej odpowiada. Do wyboru mam dwa, tym razem (na szczęście) oba są wolne, więc większych problemów nie powinno być :)
Nie nastawiam się tym razem za bardzo (i wy także nie powinniście), ponieważ może się okazać, że szablon przestanie działać, nie będzie się mógł wgrać i inne wszelakie możliwości. Także to jest na tą chwilę opcja na 99%.


Szablon1
Szablon 2


 Weźcie pod uwagę:
1. Czytelność.
2. Kolory przyjemniejsze dla oka.
3. Większą wygodę korzystania ze strony (układ kolumn itp.)
4. Pierwsze wrażenie (który szablon  wywarł na was lepsze, pierwsze wrażenie)
5. Większą atrakcyjność głównej bohaterki (będzie ona w opowiadaniu naprawdę atrakcyjna, więc i szablon musi ją tak przedstawiać)






P.S. Wasze głosy będą (muszą być) brane pod uwagę, ale ostatecznie to ja zdecyduję :)
        Pomimo tej notki, do której komentarza wymagam od każdego z was, to dodam jeszcze ankietę i tam                       także, proszę zagłosujcie :)

6 komentarzy:

  1. DRUGI.
    Ten jasny jest w użyciu przez wiele blogowiczów/ek, więc nie będziesz się wyróżniać. I szczerze powiedziawszy, jest taki... cukierkowy, że oczy bolą. Drugiego, ciemniejszego, nie widziałam jeszcze nigdy w użyciu, poza tym ma spokojne barwy, czyli git. A jeśli chodzi o samą czytelność tekstu... spójrz sama, w 1. jest biały tekst na jasnym tle, a w 2. jest biały tekst na ciemnym tle. xD Układ preferuję jednokolumnowy, ale w drugim można to łatwo załatwić, czyli na lewo wstawić jeden widżet, a resztę na prawo (tak jak w podglądzie). Jeśli chodzi o atrakcyjność, to mi to zwisa, bo ja zazwyczaj wyobrażam sobie bohaterów na swój sposób (chyba że ktoś w tekście wciąż powtarza, że jakiś tam Mike ma czekoladowe oczy, w takim razie sobie to przyswajam :D).
    Więc chyba znasz już moją odpowiedź. ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podzielam zdanie Camille Ceciderit. Drugi szablon wygląda lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zależy też jakie będzie opowiadanie. Jeśli będą zabójstwa to oczywiste, że taki blady niebieski nie pasuje. Mi się bardziej jednak podoba pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy mi sie sie chyba bardziej podoba, ale co do czytelności tekstu to chyba jednak drugi..

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugi szablon wygląda lepiej :)

    Ścielę się,
    Annika Stark (aka Węgielek Ech)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdanie, drugi lepszy :D

    OdpowiedzUsuń